wtorek, 14 października 2014

TO TEN BLOG JESZCZE ISTNIEJE?

Witam was! Tu autorka nie innego niż ten blog! Chyba mnie już nie pamiętacie :D
A więc, dziś moja kcohana przyjaciółeczka Pala, przypomniała mi o tym blogu, gdyż ja kompletnie z upływem czasu o nim zapomniałam ;) Pamiętam tylko tyle, że założyłam go we wakacje 2013 gdyż miałam problemy zdrowotne i rodzinne, nie miałam nic innego do roboty a więc zaczęłam tutaj pisać. Nie pamiętam jak ten blog zdobył jakby to powiedzieć popularność, haha nie rozumiem kompletnie. Od 2013 roku mój sposób pisania zmienił się nie do poznania, tak myślę, sądzę, że moje opowiadania dziś są bardziej poprawne, odpowiednie niż te :D Nie chodzi mi o Germangie, tylko o sposób pisania Germangie! Nie przedłużając nie jestem pewna czy będę kontynuować tego bloga, nie wiem :/ Wiem tyle, że z pewnością zacznę robić to inaczej, mimo iż prowadzę innego bloga z opowiadaniem, również autorstwa mojego >>KLICK<<! Myśle, że tu moja twórczość lepiej wygląda :D Jest bardziej spójna i wyrazista :)

Pomyślę jeszcze nad dokończeniem tej nie logicznej histori hahaha (gwałt Angie, nie wiem co mi strzeliło do główki :c ) XDD A póki co zapraszam do bloga powyżej :)

PS Zależy mi na waszym wsparciu aby się domyślić czy kto kolwiek jeszcze pamieta tego bloga i mnie huehue :D Piszcie w komentarzach, ukazujcie się mi!
Niedługo do was zajrze!

3 komentarze:

  1. Ja pamiętam go doskonale, bo przeczytałam wszystkie rozdziały w te wakacje. Zauważyłam, że długo tu nie pisałaś, ale na wszelki wypadek zaobserwowałam tego bloga i jak widać opłaciło się xD Mam nadzieje, że bedziesz tu częściej zaglądać, bo ta historia jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *o* nie wierzę kto napisał czyż to Lilka.. Ja tam bardzo bym chciała abyś jeszcze prowadziła tego bloga. Mam nadzieję, że jeszcze się na tym zastanowisz i powrócić na tego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna sprawa. Weszłam w ten twój nowy blog i okazuje się, że jego też czytam i też nie wiedziałam, że to twój.... ja jakaś niedorobiona jestem, serio XD

    OdpowiedzUsuń