środa, 27 listopada 2013

Rozdział 23 - No więc święta zrujnowane .

Gdy widziałam na własne oczy jak Ciara i Esmeralda przytulają się do siebie nie powstrzymałam swojej miny którą mam w tradycji w sytuacjach kiedy coś mnie zaskakuję , nie koniecznie miło .
- Angeles ! Kochanie ty moje , co ty tu robisz ? - rzuciła się na mnie Ciara trzymając mnie w uścisku.
- Ymm , chciałabym się ciebie o to samo zapytać ? - odparłam .
- Pracujesz tu ? Pewnie jako sprzątaczka . Hahaha wiedziałam , że jedyne w czym się wybijesz to jako sprzątaczka Maria tak samo sądziła ... - zaczęła Ciara .
- Moja siostra nigdy by tak nie powiedziała a na pewno nie powiedziałaby tego tobie. - oznajmiłam.
- Przecież ja i Maria byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami , dobrze o tym wiesz skarbeńku - odparła.
- Przestań ! Dobrze ujełaś , byłyście ! - oznajmiłam .
- Yymm , bo ja chyba czegoś nie rozumiem . Ciara ? Skąd ty znasz Angie? - wtrąciła się Esmeralda.
- Skąd ja ją znam ? xD Oczywiście z stąd że ja i Maria byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami ... - zaczęła.
- Oj przestań , bo jak cię słyszę to nie mam sił żeby tu stać ... - odparłam zamachując włosami.
- Taka prawda Angie , taka prawda .. - już miałam podejść do niej , ale wszedł German . 
- Ciara ? Ojejku co za miła niespodzianka :) - podszedł do niej German oboje przytulili się do siebie na przywitanie.
- German ! Ojejku , ale z ciebie przystojniak :D - odparła.
- Oj przesadzasz Ciara , ale ty bardzo wypiękniałaś . - oznajmił German.
- To wy wszyscy znacie moją siostrę ?  - wyjaśniła wszystkim Esmeralda kim dla niej jest Ciara. 
- Oczywiście , Ciara i Maria za swoich czasów były przyjaciółkami , ale nie wiedziałem , że jest twoją siostrą Esmeraldo, widać uroda jest dziedziczna u was - odparł German po czym spojrzałam się na niego.
-  Teraz ty przesadzasz ! Ale co do Mari tak to prawda , pamiętam jeszcze jak uganiałyśmy się za tobą , oboje chciałyśmy się z tobą spotykać , ale widać , że ona bardziej się starała - zaśmiała się Ciara. Słuchając o tym jak Ciara rozmawiała z Germanem po prostu nie wyrabiałam. 
- Hehehe , to ja uganiałem się za Marią , a tak przy okazji komu zawdzięczamy twoją wizytę ? - spytał.
- No właśnie , czy Ciara może spędzić z nami święta ? w naszym rodzinnym mieście nie ma nikogo ponieważ... - zaczęła Esmeralda.
- No pewnie ! Poczekajcie dla mnie , idę po kawe .... OLGA ? - od razu zgodził się German wołając Olge , udał się do kuchni .
- A ja mam tu coś do powiedzenia ? - wtrąciłam się do sielankowej rozmowy.
- A po co tu zdanie szwagierki ? To dom Germana Angie , nic się nie zmieniłaś - oznajmiła Ciara.
- To także mój dom ! - wykrzyknęłam .
- Tak ? Przecież masz swoje mieszkanie . - oznajmiła Ciara. 
- To jest też także moje .... - zapomniałam o tym że Ciara nie może się dowiedzieć o mnie i Germanie , wtedy miałabym piekło - Przyjechałam tu na święta ...  -oznajmiłam . 
- Wiesz Maria jak była moją przyjaciółką ... 
- Ona nidgy nie była twoją przyjaciółką i nie będzie !!! - przerwałam Ciarze .
- Nie będzie , bo przez ciebie nie będzie już nikogo przyjaciółką ...- oznajmiła Ciara . Już nie raz oskarzala mnie o śmierć Marii , ale nigdy się tym nie przejmowałam , aż do dziś ... powiedziała to przy Esmeraldzie. Nie mogłam już wytrzymać , wybiegłam z domu ... nie miałam zamiaru już tam wracać . '
---------------------------------------------------------------------------------------------
I jak ? :D 
Wiem za dużo Ciary ;d
W następnym rozdziale wytłumacze wam jaśniej dlaczego Ciara obwina Angie o śmierć Marii xd 
Kocham Was <3

1 komentarz:

  1. Super :P Tylko nie pasują mi tutaj emotikony, typu ":D" "xD", bo to jest opowiadanie i nie używa się tutaj tych znaków :) A tak to cudowny ;P Zapraszam do nas; ) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń